Vásárlással kapcsolatos kérdések

Vásárlással kapcsolatos kérdések

Mi a vásárlás menete?

A
Poszter-plakát webáruház egy könnyen kezelhető online felülettel rendelkezik, ahol kedvedre böngészhetsz termék kínálatunkból.

 

 

Választhatsz magadnak, posztert, egyedi posztert, egyedi tapétát, vászonképet.

Ha konkrét elképzelésed van, úgy használhatod a webáruház jobb oldal felső részén található keresőt, de ha még nem döntötted el mit szeretnél, úgy a termékeink menüpont segítségével tudod megnézni a termékcsoportjainkat.

A böngészés megkönnyítése végett beépítettünk egy szuper szűrőt, amivel az adott kategórián belül szűkítheted a találatokat. Ezzel a modullal a termékek árai, tulajdonságai alapján tudod a találatokat rendszerezni úgy, hogy csak azokat a termékeket jelenítse meg a rendszer, amire igazán kíváncsi vagy.

A számodra megfelelő termékre kattintva megjelenik annak adatlapja, ahol további képeket és információkat kapsz.

Itt tudod kiválasztani a megrendelni kívánt mennyiséget, illetve méretet.

A kalkulátor program lehetővé teszi, hogy négyzetméterre és folyóméterre is kiszámítsd a szükséges mennyiséget, amit szeretnél megvásárolni.

A „KOSÁRBA” gombra kattintva tudod hozzáadni a rendeléséhez a terméket.

15.000 Ft-ot meghaladó vásárlás esetén a Poszter-plakát webáruházunk nem számít fel szállítási költséget magyarországi címre történő szállítás esetén.

Ha minden terméket a kosárba raktál, amit szeretnél megvásárolni, akkor a rendelés lezárásához az oldal jobb felső sarkában lévő kosár menüt kell legörgetned, majd itt a fizetés gombra kattintva lezárnia a rendelést.

A pénztár folyamat egy oldalon történik, így biztos, hogy könnyedén meg tudsz adni minden adatot és egyben látod a megrendelésedet.

Ha neked már van regisztrált fiókod, akkor itt is lehetőséged van belépni, ha nincs, akkor a rendszer felajánlja a regisztráció lehetőségét, de adataid megadásával akár vendégként is vásárolhatsz. Persze ebben az esetben nem tudod élvezni a Poszter-plakát webáruház kedvezményeit. (Törzsvásárlói rendszer, pontgyűjtés és-beváltás, születésnapi-és névnapi meglepetések, pénzvisszatérítés)

A rendelés leadása után e-mail üzenetben foguk értesíteni téged, illetve a regisztrációkor megadott adataiddal a webáruházba belépve is nyomon tudod követni a leadott rendelésed állapotát.

Egyes e-mail szolgáltatóknál előfordul, hogy reklámlevélként kezelik a rendszerüzeneteinket, ami ezért a SPAM (levélszemét) vagy promóció mappába kerül. Amennyiben ott sem találod, hívd ügyfélszolgálatunkat.
 

Hogyan tudom nyomon követni, hogy áll a rendelésem?

Igen, a rendelés feldolgozásának főbb lépéseiről e-mail üzenet formájában kapsz információt a megadott e-mail címen.

Regisztrált vásárlóként fiókodba bejelentkezve is megnézheted, hogy áll a rendelésed.

Egyes e-mail szolgáltatóknál előfordul, hogy reklámlevélként kezelik a rendszerüzeneteinket, ami ezért a SPAM (levélszemét) vagy promóció mappába kerül. Amennyiben ott sem találja, hívjd ügyfélszolgálatunkat.


Mit tegyek, ha a megrendelés elküldése után szeretném módosítani vagy kiegészíteni a vásárlásomat?

Az elküldött rendelés módosításához vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az alábbi elérhetőségek egyikén. Ha új rendelést adsz le, akkor az külön rendelésnek számít, amire külön szállítási díj vonatkozik, ezért célszerű a rendelésedet módosítani ügyfélszolgálatunkkal.

Miután átadtuk rendelésed a futárszolgálatnak, már nem áll módunkban rendelést módosítani.


Ügyfélszolgálat:

8:00-17:00 óráig
Tel.: +36
30/297-6241
E-mail: webaruhaz@myfloor.hu

 

Hogy törölhetek egy terméket a kosárból?

Az oldal jobb felső sarkában találja kosarát. Az egérmutatót fölé húzva legördül kosara tartalma. Egy termék törléséhez a mellette található „X”-re kell kattintania. Amennyiben a termék darabszámát szeretné módosítani, úgy az ugyanitt található „kosár tartalma” gombra kattintva megjelenik a részletező oldal. Itt tudja módosítani a darabszámot, és törölni a nem kívánt termékeket.

Mit tegyek, ha nem tudom megrendelni a terméket?

Amennyiben problémába ütközöl a rendelés feladása közben, keresd ügyfélszolgálatunkat, az alábbi elérhetőségek egyikén.

Ügyfélszolgálat:

8:00-17:00 óráig
Tel.: +36
30/297-6241
E-mail: webaruhaz@myfloor.hu


Hol tudom módosítani a kosaram?

A weboldalunk jobb felső sarkában találod meg a kosarad. Az egérmutatót fölé húzva legördül egy menü, ahol a megrendelni kívánt termékeket láthatod. Módosításukhoz kattints a „kosár tartalma” gombra. A megjelenő részletező oldalon tudod módosítani a rendelést.

Rossz mennyiséget rendeltem a termékből. Mit tegyek?

Mielőbb keresd ügyfélszolgálatunkat az alábbi címen, hogy időben tudjuk korrigálni a hibát.


Ügyfélszolgálat:

8:00-17:00 óráig
Tel.: +36
30/297-6241
E-mail: webaruhaz@myfloor.hu

 

Loading...