Vásárlási útmutató

Vásárlási útmutató a Poszter-plakát webáruházban

 


Mi a vásárlás menete?

A
Poszter-plakát webáruház egy könnyen kezelhető online felülettel rendelkezik, ahol kedvedre böngészhetsz termék kínálatunkból.

Választhatsz magadnak, posztert, egyedi posztert, plakátot, egyedi nyomtatású tapétát, vászonképet, egyedi vászonképet.

Ha konkrét elképzelésed van, úgy használhatod a webáruház jobb oldal felső részén található keresőt, de ha még nem döntötted el mit szeretnél, úgy a termékeink menüpont segítségével tudod megnézni a termékcsoportjainkat.

A böngészés megkönnyítése végett beépítettünk egy szuper szűrőt, amivel az adott kategórián belül szűkítheted a találatokat. Ezzel a modullal a termékek árai, tulajdonságai alapján tudod a találatokat rendszerezni úgy, hogy csak azokat a termékeket jelenítse meg a rendszer, amire igazán kíváncsi vagy.

A számodra megfelelő termékre kattintva megjelenik annak adatlapja, ahol további képeket és információkat kapsz.

Itt tudod kiválasztani a megrendelni kívánt mennyiséget illetve méretet.

A kalkulátor program lehetővé teszi, hogy négyzetméterre és folyóméterre is kiszámítsd a szükséges mennyiséget, amit szeretnél megvásárolni.

A „KOSÁRBA” gombra kattintva tudod hozzáadni a rendeléséhez a terméket.

15.000 Ft-ot meghaladó vásárlás esetén a Poszter-plakát webáruházunk nem számít fel szállítási költséget magyarországi címre történő szállítás esetén.

Ha minden terméket a kosárba raktál, amit szeretnél megvásárolni, akkor a rendelés lezárásához az oldal jobb felső sarkában lévő kosár menüt kell legörgetned, majd itt a fizetés gombra kattintva lezárnia a rendelést.

A pénztár folyamat egy oldalon történik, így biztos, hogy könnyedén meg tudsz adni minden adatot és egyben látod a megrendelésedet.

Ha neked már van regisztrált fiókod, akkor itt is lehetőséged van belépni, ha nincs, akkor a rendszer felajánlja a regisztráció lehetőségét, de adataid megadásával akár vendégként is vásárolhatsz. Persze ebben az esetben nem tudod élvezni a Poszter-plakát webáruház kedvezményeit. (Törzsvásárlói rendszer, pontgyűjtés és-beváltás, születésnapi-és névnapi meglepetések)

A rendelés leadása után e-mail üzenetben foguk értesíteni téged, illetve a regisztrációkor megadott adataiddal a webáruházba belépve is nyomon tudod követni a leadott rendelésed állapotát.

Egyes e-mail szolgáltatóknál előfordul, hogy reklámlevélként kezelik a rendszerüzeneteinket, ami ezért a SPAM (levélszemét) vagy promóció mappába kerül. Amennyiben ott sem találod, hívd ügyfélszolgálatunkat.


Nyomon tudom követni, hogy áll a rendelésem?

Igen, a rendelés feldolgozásának főbb lépéseiről e-mail üzenet formájában kapsz információt a megadott e-mail címen.

Regisztrált vásárlóként fiókodba bejelentkezve is megnézheted, hogy áll a rendelésed.

Egyes e-mail szolgáltatóknál előfordul, hogy reklámlevélként kezelik a rendszerüzeneteinket, ami ezért a SPAM (levélszemét) vagy promóció mappába kerül. Amennyiben ott sem találja, hívjd ügyfélszolgálatunkat.


Mit tegyek, ha a megrendelés elküldése után szeretném módosítani vagy kiegészíteni a vásárlásomat?

Az elküldött rendelés módosításához vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az alábbi elérhetőségek egyikén. Ha új rendelést adsz le, akkor az külön rendelésnek számít, amire külön szállítási díj vonatkozik, ezért célszerű a rendelésedet módosítani ügyfélszolgálatunkkal.

Miután átadtuk rendelésed a futárszolgálatnak, már nem áll módunkban rendelést módosítani.


Ügyfélszolgálat:

8:00-17:00 óráig
Tel.: +36
30/297-6241
E-mail: webaruhaz@myfloor.hu

 

Hogy törölhetek egy terméket a kosárból?

Az oldal jobb felső sarkában találja kosarát. Az egérmutatót fölé húzva legördül kosara tartalma. Egy termék törléséhez a mellette található „X”-re kell kattintania. Amennyiben a termék darabszámát szeretné módosítani, úgy az ugyanitt található „kosár tartalma” gombra kattintva megjelenik a részletező oldal. Itt tudja módosítani a darabszámot, és törölni a nem kívánt termékeket.

Mit tegyek, ha nem tudom megrendelni a terméket?

Amennyiben problémába ütközöl a rendelés feladása közben, keresd ügyfélszolgálatunkat, az alábbi elérhetőségek egyikén.

Ügyfélszolgálat:

8:00-17:00 óráig
Tel.: +36
30/297-6241
E-mail: webaruhaz@myfloor.hu


Hol tudom módosítani a kosaram?

A weboldalunk jobb felső sarkában találod meg a kosarad. Az egérmutatót fölé húzva legördül egy menü, ahol a megrendelni kívánt termékeket láthatod. Módosításukhoz kattints a „kosár tartalma” gombra. A megjelenő részletező oldalon tudod módosítani a rendelést.

Rossz mennyiséget rendeltem a termékből. Mit tegyek?

Mielőbb keresd ügyfélszolgálatunkat az alábbi címen, hogy időben tudjuk korrigálni a hibát.


Ügyfélszolgálat:

8:00-17:00 óráig
Tel.: +36
30/297-6241
E-mail: webaruhaz@myfloor.hu

 

Loading...